مردی در تیراندازی با پلیس میلواکی جان خود را از دست داد. نظاره گر صدمه دیده


میلواکی (AP) – پلیس گفت، یک مرد توسط افسران میلواکی پس از اینکه آنها را در تعقیب و گریز به یک منطقه بار شلوغ در مرکز شهر هدایت کرد، سپس از وسیله نقلیه خود پیاده شد و به سمت آنها تیراندازی کرد، کشته شد.

پلیس گفت که یکی از تماشاچیان، یک زن 22 ساله هادسون، در تیراندازی جمعه شب مورد اصابت گلوله قرار گرفت. هنوز مشخص نیست که او توسط پلیس یا مرد مورد اصابت گلوله قرار گرفته است. پلیس گفت جراحات وی تهدیدی برای زندگی او نبود.

پلیس گفت که مرد 47 ساله میلواکی تحت تعقیب قتل بود و پلیس سعی کرده بود او را کمی قبل از ساعت 11 شب جمعه دستگیر کند که او فرار کرد. پلیس گفت وقتی تعقیب و گریز در مرکز شهر به پایان رسید، مرد از وسیله نقلیه خود پیاده شد و “چندین گلوله به سمت ماموران شلیک کرد.” پلیس گفت که چندین افسر به او شلیک کردند و او را کشتند.

ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود، نشان می‌دهد که حداقل پنج خودروی پلیس در حال تعقیب یک وانت قبل از شنیده شدن چندین تیر هستند. در ویدیوی دیگری، چندین نفر را می‌توان دید که در پیاده‌رو ایستاده‌اند، در حالی که ماشین‌های پلیس با چراغ‌ها و آژیرها در حال عبور هستند، سپس با صدای شلیک گلوله پراکنده می‌شوند.

پلیس اسامی این مرد یا رهگذر مجروح را که به گفته آنها در ارتباط نبوده است، منتشر نکرده است.

طبق معمول در تیراندازی های پلیس، هشت افسر درگیر به وظایف اداری سپرده شده اند. اداره پلیس اوک کریک تحقیق خواهد کرد.

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.




دیدگاهتان را بنویسید