سرآشپز نیجریه ای با مشاهده رکورد جدید جهانی، نزدیک به 100 ساعت آشپزی می کند


ابوجا، نیجریه (AP) – یک سرآشپز نیجریه ای روز دوشنبه به تلاش خود برای ثبت رکورد جهانی جدید برای طولانی ترین ساعت آشپزی بی وقفه ادامه داد، زیرا نزدیک به 100 ساعت آشپزی کرد و رکورد فعلی را پشت سر گذاشت.

هیلدا باچی از پنج شنبه هفته گذشته آشپزی می کند، زمانی که او قصد داشت رکورد جهانی گینس را که در سال 2019 توسط لاتا توندون، یک سرآشپز هندی ثبت شده بود، بشکند.

تا ساعت 15:00 روز دوشنبه به وقت گرینویچ، Baci بیش از 97 ساعت در منطقه Lekki در لاگوس، مرکز تجاری نیجریه، آشپزی کرد تا به یک حس ملی در کشور غرب آفریقا تبدیل شود. بسیاری در صحنه و آنلاین او را تشویق کردند تا به مرز 100 ساعت برسد.

هیچکس از رکوردهای جهانی گینس در صحنه حضور نداشت اما سازمان در توییتی اعلام کرد که از تلاش سرآشپز برای شکستن رکورد آشپزی آگاه است. این برند جهانی گفت: “ما باید قبل از تایید رسمی یک رکورد، ابتدا همه شواهد را بررسی کنیم.”

این سرآشپز نیجریه ای با تلاش برای شکستن رکورد، روز پنجشنبه گفت که می خواهد نشان دهد که جوانان نیجریه ای چقدر سخت کوش و مصمم هستند و همچنین به عنوان کمپینی برای زنان جوان آفریقایی که در جامعه به حاشیه رفته اند.

باچی گفت: «حتی وقتی نوبت به برندهایی می‌شود که می‌خواهید با آنها کار کنید، مثل این است که باید یک مایل بیشتر را طی کنید تا جدی گرفته شوید.

از ساعت 15:00 به وقت گرینویچ روز پنجشنبه، او شروع به پختن ده ها غذای لذیذ نیجریه ای تحت نظارت کرد، از سوپ گرفته تا خورش و پروتئین های مختلف. برنج Jollof، یکی از نمادین ترین غذاهای آفریقای غربی، نیز در منوی این رستوران وجود دارد.

او هر ساعت فقط پنج دقیقه استراحت داشته است یا یک ساعت پس از 12 ساعت استراحت برای هر چیز دیگری، از حمام کردن گرفته تا معاینات پزشکی و استراحت، انباشته شده است.

در حالی که هزاران نفر از افراد محلی و افراد مشهور در طول روز و شب او را در صحنه تشویق می کردند، بسیاری دیگر از طریق چندین پلتفرم استریم به صورت آنلاین نظارت می کردند.

رئیس جمهور محمد بوهاری پس از اینکه او رکورد آشپزی فعلی را پشت سر گذاشت، در توییتی نوشت که دوشنبه یک روز عالی برای نیجریه بود. بوهاری گفت: «محرک، جاه‌طلبی و انعطاف‌پذیری هیلدا علاقه و بینش زیادی نسبت به منحصربه‌فرد بودن غذاهای نیجریه به ارمغان آورده است.

زمانی که باچی به مرز ۱۰۰ ساعت نزدیک می‌شد، کینگزلی افوما در صحنه گفت که هرگز به او شک نکرده است که رکورد جهانی را پشت سر بگذارد. انرژی در اینجا بسیار بالا و مثبت است. همه در حال تفریح ​​هستند.» “بنابراین خوردن غذای او رایگان حتی بهترین کار نیست.”

Dan Ikpoyi در لاگوس، نیجریه کمک کرد.

به گفتگو بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.


دیدگاهتان را بنویسید