دادستان های آلمان 4 مرد را که در یک گروه راست افراطی شرکت داشتند به جنایات خشونت آمیز متهم کردند


برلین (AP) – دادستان‌های آلمان روز دوشنبه اعلام کردند که مقامات آلمان اتهاماتی را علیه چهار عضو مظنون یک گروه راست افراطی که قصد کشتن افراط‌گرایان چپ را داشتند، تشکیل داده‌اند.

این چهار مرد که تنها به نام‌های لئون آر، ماکسیمیلیان آ.، اریک ک. و باستیان آ. در راستای قوانین حریم خصوصی محلی شناسایی شده‌اند، به جرائمی از جمله آسیب جدی بدنی، مقاومت و حمله به افسران پلیس، برهم زدن آرامش و تخطی متهم شدند. قانون تسلیحات آلمان

این افراد در ماه آوریل در مرکز آلمان بازداشت شدند و دادستان های فدرال اوایل ماه جاری این اتهامات را مطرح کردند.

دادستان ها گفتند که این چهار نفر اعضای اصلی یک گروه ورزشی رزمی راست افراطی به نام “ناک اوت 51” بودند که جلسات آموزشی را در مقر محلی یک حزب راست افراطی کوچک در شهر شرقی آیزناخ برگزار کردند و هدف آن تلقین به مردان جوان و آموزش بود. آنها در درگیری های خیابانی

به گفته دادستان، این گروه که حدود 10 عضو فعال داشت و با بازیگران راست افراطی در سایر نقاط آلمان ارتباط داشت، تلاش کرد یک “محله نازی ها” در آیزناخ ایجاد کند و اعضای آن چندین نفر را زخمی کردند.

آنها همچنین به تظاهرات علیه محدودیت‌های ویروس کرونا که در آن درگیری با پلیس و معترضان متقابل رخ داد، سفر کردند و به دنبال درگیری با فعالان چپ به امید زخمی کردن یا کشتن جدی آنها بودند.

دادستان ها در بیانیه ای گفتند: “حداقل از آوریل 2021، هدف انجمن کشتن افراد از صحنه افراط گرایان چپ بوده است.”

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.


دیدگاهتان را بنویسید