جایزه 50 هزار دلاری برای اطلاعات در مورد دونده ممفیس ربوده شده


ممفیس، تن. (AP) – خانواده یک زن تنسی که به گفته پلیس هنگام دویدن در نزدیکی پردیس دانشگاه ممفیس ربوده شد و به زور سوار یک وسیله نقلیه شد، 50000 دلار جایزه برای اطلاعات در مورد این پرونده در نظر گرفتند.

پلیس ممفیس گفته است که الیزا فلچر، 34 ساله، آخرین بار حدود ساعت 4:20 صبح جمعه دیده شده است. پلیس گفت که او در حال دویدن بود که مردی به او نزدیک شد و پس از یک درگیری کوتاه او را به زور وارد یک زمین تیره رنگ GMC کرد. مقامات گفتند که او زمانی که از دویدن معمولی صبحگاهی خود به خانه بازنگشت ناپدید شد و تلفن همراه و بطری آب وی در مقابل خانه ای متعلق به دانشگاه کشف شد.

خانواده فلچر جمعه شب از طریق Crimestoppers برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری هر کسی که مسئول ناپدید شدن او بود، جایزه را ارائه کردند.

خانواده فلچر در بیانیه ای که جمعه شب از طریق Crimestoppers منتشر شد، گفت: “ما مشتاقانه منتظر بازگشت سالم الیزا هستیم و امیدواریم که این جایزه به پلیس کمک کند تا کسانی را که مرتکب این جنایت شده اند دستگیر کنند.”

فلچر نوه مرحوم جوزف “جو” اورگیل سوم، تاجر سخت افزار و بشردوست ممفیس است.

مادر دو فرزند 5 فوت 6 و 137 پوند (62 کیلوگرم) با موهای قهوه ای و چشمان سبز توصیف شده است. او آخرین بار با یک تاپ دویدن صورتی و شورت دویدن بنفش دیده شد.

پلیس ممفیس گفت که اداره تحقیقات تنسی و FBI برای کمک به تحقیقات فراخوانده شدند.

خبرگزاری ها گزارش دادند که افسران منطقه ای را که او ربوده شده بود، بررسی کردند و در خانه اش شانه زدند و به دنبال سرنخ ها و جمع آوری شواهد بودند.

WMC-TV گزارش داد که مقامات خانه او را با یک لپ تاپ و قیچی باغی ترک کردند و یک جیپ واگنیر کرم رنگ را یدک کشیدند.

به مکالمه بپیوندید

گفتگوها نظرات خوانندگان ما است و مشمول این است کد رفتار. ستاره این نظرات را تایید نمی کند.




دیدگاهتان را بنویسید